fredag 13 juli 2012

Dansa Pausa Dansa Pausa

Sitter på jobb en lugn fredags eftermiddag och låten Dansa Pausa med Panetoz kommer igång. jag känner verkligen bara för att gå hem och lägga mig i solen med ett glas vin, eller bara dra till lilla torg och ta ett glas vin med några vänner. Men NEJ så roligt får vi inte ha det idag! Förvisso har jag nästan precis varit på systembolaget och köpt en flaska vin som jag och sambon ska dricka ikväll, men jag slutar inte för än kl 20 ikväll vilket resulterar i att man inte är hemma för än vid 21 tiden.

Och även om jag inte är hemma för än 21 så borde det ju inte vara försent för lilla torg, men när jag har jobbat mina 9.5 timmar idag, och sen ska jobba hela helgen, så känner jag inte att jag har energi för att gå ut ikväll.

Kanske lika bra ändå, då sparar man ju lite pengar. Jag är ju inte direkt känd för att snåla i baren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar