söndag 28 september 2014

Det har äntligen blivit min!

Redan när förhandsvisningarna kom i våras på Odd Mollys nya släpp, såg jag en väska och sa "Den ska jag ha!"  Tyvärr var den lite dyrare än vad min plånbok klarade av just då, så jag väntade lite. När väl pengarna fanns där, så fanns inte väskan att köpa längre =(

Jag har suttit vid flera tillfällen och letat på olika webbshoppar på nätet, men förgäves. Men i fredags flyttade den äntligen hem till mig!

#460 Revolution Bag - Dark suede


En helt underbar väska. En skinnväska med fransar och nitdetaljer. Det står verkligen "Ammy" skrivet på den! =) Väskan på produktbilden ser lite större ut än vad väskan är i verkligheten, men det tyckte jag bara var en fördel =) Jag vill inte har för stor väska. Stora väskor har jag redan. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar