onsdag 14 maj 2014

So Fresh

För den som har missat så har jag fått dille på smoothies just nu. För någon månad sedan så köpte jag ju en blender för att kunna göra smoothies och annat, och till den så ingick det 2 muggar med lock.
Men nu efter ett tag så börjar jag känna att muggarna som ingick är lite förstora att konka runt på när man åker någonstans. Förstå mig rätt, dom är super bra att göra smoothies i, men jag tycker dom är liiite förstora att hålla i och dricka ifrån. Så i helgen började jag spinna iväg på idéer på andra alternativa muggar och dricka ur som är lättare att hålla i.
I förrgår hittade jag alternativ och beställde, och redan igår åkte jag och hämtade paketet.


Alternativen jag hittade och beställde var dessa ursnygga muggarna ifrån Sagaform och i serien Fresh. Riktigt snygga, väldigt behagliga att hålla i och väldigt prisvärda. Dessa muggarna kostar endast 79kronor styck och finns i färgerna grönt, rosa och turkost, men tyvärr fanns inte den turkosa att beställa där jag gjorde det, så det får ligga på önskelistan så länge.
Än så länge har jag bara använt den rosa och jag måste säga att smoothien såg jätte god ut när den var i muggen.  Detta kommer verkligen bli en stor favorit här hemma!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar