fredag 29 november 2013

Min oturs fredag

Jag är så sur på mig själv just nu!

 Satte en påminnelse innan i veckan om att Rock by Sweden skulle börja säljas idag på Campadre. Påminnelsen har inte ringt och jag stressar in på Campadre nu för att leta upp det jag så gärna ville ha, tror ni inte allt jag ville ha redan är slut?? Såååååå jäkla störigt!!!

Sen håller vi på med en utbildning på jobb för tillfället. Om man trycker fel val i processen så måste man vänta 2 dagar och 23 timmar innan man får en ny chans att göra om det. Efter 2 gånger måste butikschefen skicka en ny chans, men man måste ändå vänta 3 dagar. deadline på denna utbildningen är imorgon, så jag har kämpat sista veckan med träning träning träning.  3dje gången gillt i tisdags, och självklart tabbade jag mig på ett idiotiskt sätt och missade det. Bad om en ny chans och fick det, och fick altså vänta till nu ikväll. Sätter mig ner i lugn och ro, gör en träningsrunda, och klarar den galant!  Så in och göra det slutgiltiga testet. Men gör en sån dunder tabbe! Trycker på kanten av en utav svaren, och då väljer sidan automatiskt svaret under. Vips sa det så hade jag misslyckats igen!  Fan säger jag bara!  Då får man både be om en ny chans, och dispans tills måndag kväll....

Suttit och skrivigt ett långt brev till reklamationsstyrelsen i flera dagar, som hela tiden har legat öppet på skrivbordet, men när jag tar datorn idag så har batteriet råkat dö sen jag använde datorn igår, och då har självklart inte mitt brev sparats på dator. FAN säger jag bara! Då får man skriva om det igen. 


Köpte ett nytt paraply i förra veckan då mitt gamla favoritparaply med svalor hade gått i sönder. Premiär användning för det idag, stod ute i regnet i säkert 20 minuter medans jag väntade på bussen hem efter jobb. Byter buss på vägen hem, och vad kommer jag då på? Jag har glömt mitt nya paraply på den förra bussen. FAAAAAAN säger jag bara!!!!!!! 

Nä detta är fan inte min dag! Vin, lite musik och snart hämtmat, sen blir det banne mig sängen, för denna dagen är ändå åt helvete!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar