tisdag 17 september 2013

On it again

Nu är det tillbaka till verkligheten, tillbaka till jobb och tillbaka till vardagen...

Vad gjorde jag nu på min semester då?

Förra helgen var vi ju iväg på en grymt bra motorcykel träff med mamma och pappas mcklubb. Vi hade en super bra helg med god mat, roliga lekar, och massa trevligt folk! Detta är en återkommande hit!


Efter det blev det några dagars vilande och verkligen bara chill här hemma. Vi fick även fixat lite i badrummet =) Jag har träffat lite vänner, fått lite jobb gjort hos Designers och efter det bara tagit det ännu mer lugnt. Väl behövd vila om jag får säga det själv. I helgen fick vi handlat in en del saker (som jag får visa senare) och efter det åkte jag hem till mina föräldrar som bjöd på lyxmiddag =)   En underbart lugn semester som behövdes. Dock kunde det varit lite bättre väder och jag hade absolut kunnat göra lite mer än bara legat på soffan. Men ibland behövs det med :D

Sen vart det ju måndag igen, och back on track på jobb. Men jag måste säga att när jag stämplade in i måndags, så stämplade jag in, mer taggad, mer fokuserad och med ambitionen att göra ännu bättre jobb än vad jag gjort veckorna före min semester då jag började tappat suget. Dessa 2 dagarna som har gått än så länge måste jag säga att jag är sjukt sugen på att gå till jobb om dagarna. Även om det är mycket i huvudet och mycket som har hänt på kort tid, plus att det har hänt saker utanför jobb, så är jag taggad till MAX.

Nu börjar jag känna igen mig själv igen, och I LIKE ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar