måndag 17 juni 2013

Ldir

Efter en trevlig lördagsdejt med mamma kom man hem med ett par nya stövlar. Och shit vilka stövlar! Dom är inte bara snygga, dom är så jäkla bekväma också! Har haft dem på mig idag och sju satan va sköna dom är!  Love them!


Dock är stövlarna på bilden svarta, och dem jag köpte är bruna, men jag ska lägga upp en bättre bild senare :D  Märket heter Ldir men vad skon heter vet jag inte just nu.




Och inte nog med det, för detta var inte mitt första skotillägg denna helgen. I fredags skulle jag och mannen på studentfirande i ystad, och vi var en runda på nova för att inhandla lite nödvändigheter. Då passade även mannen på att köpa ett par ÖVERsnygga sommarskor till mig!


Tommy Hilfiger

Tror det är mina första gröna skor. Men så sjukt snygga så det gör inget :D Faktist en väldigt skön sko. Även om jag inte riktigt är van vid denna sortens sko. Men allting går ju att lära sig :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar