onsdag 12 juni 2013

Det börjar bli fullt, dags att bygga ut :D

Vi har inte bott i den nya lägenheten i en månad ens, men redan ser jag att det behöver ske en förändring. Mina mollysar får ju inte plats :P  

Men visst blir man glad. Jag har en mollygarderob :P En hel pinne med bara mollysar :P Dock har det blivit lite tajt, men garderoben har 2 pinnar, en uppe och en nere så jag tror att en del av mina mollysar får flytta ner ett snäpp så det inte är så tajt, och kläderna som redan hänger där får åka in i klädkammaren. Japp, vi har inte bara en garderob i sovrummet, utan även en walk-in-closet i hallen. :P

Det låter som en plan! Får nog bli så. 




Förresten, tycker ni att jag är knäpp med kläder? Då ska ni se min mamma. Äpplet faller inte så långt från päronträdet! Tror mamma är uppe i 309 mollysar ink den jag köpte till henne idag! :P  Gör ett besök hos henne!

www.oddnettans.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar