fredag 3 juli 2015

Några av de nyaste

Det var länge sedan jag kastade in ett inlägg om nytillskott i Mollygarderoben, så här kommer en liten uppdatering på de nyaste tillskotten! =)


#232 Newbe t-shirt -light chalk

#232 Newbe Tshirt -Asphalt


#232 Newbe t-shirt -light yellow

Mina fina tischer! Helt underbart sköna att ha på sig och en riktiga favoriter i sommar!

#166 Buffet Blouse -Dark Jade



OMG! Finns det en vackrare färg så säg! Dessutom är blusen helt underbar att ha på sig! Luftig och bekväm! Ryggen är dessutom störtläcker!

#337 Top-Drawer Cardigan -Light turquoise

Vackra sommarkoftan! Liiite lång i armarna på mig, men det bryr jag mig inte om! Luftig och skön och perfekt för svala sommarkvällar!


#391  Drop needle top -Multi

Egentligen är det ju mamma som är knas i fjärilar, men även jag har börjat få dille på dom och fler och fler plagg samlas i garderoben med fjärilar på. Drop needle top är superskön att ha på sig och jag gillar verkligen varianten av topp. Lagom långa/korta ärmar och en vacker halsringning. Perfekt till jeans och en kofta för en avslappnad stil! =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar