torsdag 6 november 2014

Nyaste inkomna i Mollygarderoben

Jag hade ju egentligen köpstopp? Vad hände där måste man ju fråga sig? Plötsligt har det flyttat in nya mollysar i garderoben?


#212 Drop needle top - Mid Green

För mig som älskar grampa tröjorna så är detta verkligen en underbar tröja att byta med när man vill ha kortärmat istället.



#669 Jersey Girl Poncho -Indigo

Ponchon som jag i somras sa att jag bara MÅSTE ha, och nu har den äntligen hamnat hos mig! Helt underbar och snygg!



#800 Snowfall Coat -martial green

Jag behövde en dunjacka och kände att jag ville ha en nya Molly jacka. Denna blir nog denna vinterns bästa köp? Den är som en dröm!




Självklart måste man synas i vinterns mörker, och hur gör man det bäst? Jo med en Odd Molly reflex! =D "Please don't die" står det på baksidan.



#512C Soldout Jacket -Dark Blue

Mysigaste ullkoftan jag har haft på mig på länge! Den värmer som bara den, och samtidigt är den snygg som bara den ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar