tisdag 3 september 2013

Back on track

Nej jag har inte slutat blogga. =) Jag har bara haft en liten oannonserad bloggpaus. Efter sommarens roligheter med eventet på Malmö Central gick jag direkt på ett vikariat på Burlöv Center som varade över hela Augusti. Det har varit roligt att få jobba i en annan butik med annan personal och lite annorlunda kunder. Samtidigt har det har hänt mycket annat i mitt liv, så ett litet tag, blev det liite för mycket för mig.
Men nu är jag nog tillbaka, back on track som det heter. =)  Tillbaka på Center Syd för att jobba och tillbaka till min vanliga bekväma butik =)

Jobb 2 dagar till sen går jag på 10 dagars väl behövd semester :D Det kommer att bli superskönt! Att inte behöva sätta alarm på morgonen, att kunna gå i mjukiskläder hela dagen. Ligga hela dagen framför tvn och bara zappa genom kanalerna. :P hihhi Det är kanske inte just det man ska göra på sin semester, men jag behöver verkligen koppla av och bara ta dagen som den kommer :D  Har man sen lite tur så kanske det är lite sol också någon dag så man kan ligga och glassa lite i trädgården :P


Dessutom har vi ju ett badrum som håller på att bli renoverat, som kanske kan bli klart snart :D Då blir det inflyttningsfest som så många har frågat efter :D  Självklart finns det mer som ska fixas än bara badrummet, men små detaljer är där nog ingen som lägger märke till, men badrummet måste vi ju ha färdigt innan vi kan bjuda hit någon?! 

Den som väntar på något gott   ..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar