måndag 3 juni 2013

Samsung Studio på Malmö Central

Har jag missat att berätta det? Jag har fått uppdraget på jobb att stå 12 veckor på Malmö Central tillsammans med Samsung Studio. 1a veckan var väl inte riktigt vad jag hade förväntat mig, men nu rullar det på riktigt bra. Jag har superbra kollegor och ett riktigt roligt jobb där borta! Att få träffa nya människor varje dag och finnas där för deras service ju precis varför jag ville börja jobba i butik från början!

Vare sig det handlar om att sälja abonnemang eller om någon bara behöver hjälp så står vi där 7 dagar i veckan mellan 9.00 på morgonen till 19.00 på kvällen. Och sa jag att jag har superbra och trevliga kollegor? Vi har så jäkla roligt varje dag så det går inte att beskriva! Det har nog inte gått en enda dag än så länge där jag inte har skrattat och åkt hem ifrån jobb med ett leende på läpparna! 


Världens bästa team!   Samsung Studio tillsammans med Phone House på Malmö Central.

Vill ni ha hjälp med något, teckna/förlänga ett abonnemang eller är intresserad av den nya Samsung Galaxy S4 så står vi på plats 7 dagar i veckan. 9-19 alla dagar. Eller varför inte bara komma in och säg hej?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar