tisdag 31 juli 2012

Dagens shopping

Idag har jag varit med Liin på entré och efter det stack jag en snabbis på Jägersro centrum innan det var dags att åka hem.
Med Liin blev det både sushi lunch, fika och shopping. En topp med svalor, hårfärg, vax och en bok. Ja du läste rätt! EN BOK! Alla som känner mig vet att jag verkligen inte är en bokmänniska, jag har till och med svårt för att läsa manualer, men idag blev det köpt en bok som jag har velat ha ett tag. "Guldläge" heter serien, och denna boken heter "Så lyckas du som butikssäljare".  Även om jag jobbar som säljare inom mobilbranschen så är denna boken väldigt omfattande och riktar sig till alla butikssäljare. Jag ser ( för en gångs skull) fram emot att läsa den.
Efter att jag och liin fikat på entré sa vi hejdå och jag tog bussen till Jägersro centrum. Där hade jag ett speciellt mål, en butik som brukar ha lite annorlunda kläder. Och knäpp som jag är gillat jag ju sånt. Mina shopping påsar blev 2 toppar tyngre och jag blev en smula gladare :-P
Att ha semester är toppen för tillfället :-D



Mina 3 toppar jag köpte idag.  Den Turkosa är från Gina Tricot och dom andra två kommer ifrån butiken CC.



3 hårfärger (Någon som kan chansa på vad jag har planerat för mitt hår?) vax, och den nya boken.




Dessa 2 köpte jag på Jägersro centrum och dom kommer ifrån märket Qed london

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar