torsdag 14 juli 2011

Rain keeps falling on my head

Ush Ush. Det regnar och har sig och man känner sig inte alls sugen på någonting.  Det hade varit underbart att bara dra täcket över huvudet på morgonen och ligga kvar där några dagar till.

Förtillfället står jag på jobb  i ett regnigt lund och stampar fötterna. Lund brukar alltid vara mycke lugnare än vad jag är van vid ifrån tex Malmö butiken. Åh Malmö butiken. Som jag saknar den. Kände mig så hemma där. Men men ... Det är ju kul att få vara i någon annan butik ibland.

Ikväll är det tvätt som gäller, vilket dom flesta som känner mig, vet att jag hatar. Diska och tvätta är det värsta jag vet, men ska man vara fin får man lida pin.  Eller ja, det är väl inte så mycket för att jag ska vara fin som jag behöver tvätta, ärligheten är att jag och min sambo snart inte har några rena kläder.  Så nöden kallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar