söndag 29 maj 2011

Mors dag

Idag är mors dag för er som missat det. Denna dagen ska man ägna åt sin mor och visa henne uppskattning och kärlek. Egentligen tycker jag inte att det ska krävas en särskild dag för att man ska visa och berätta sin kärlek för sin mor. Jag berättar väldigt ofta för min mamma att jag älskar henne och att hon är något av det viktigaste i mitt liv! Min mamma är min ängel!!

Själv gav jag mamma ett doftljus ifrån voluspa, ljus som jag vet att hon älskar och uppskattar.

Självklart uppskattar vi varandra och gör saker med varandra jätte ofta. Och det händer ofta att vi köper små presenter till varandra, men just idag är ju en speciell dag, och då skulle självklart mamma få något speciellt!

Ta vara på dina nära och kära, visa och berätta ofta för dem att du uppskattar dem. Man vet aldrig när dem försvinner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar