måndag 4 april 2011

Dansk frukost buffé

Igår var jag och familjen i danmark och åt dansk frukost buffé. Det är liknande vår svenska lunch buffé. En massa godsaker så som lax, sill, kyckling, och fläskstek m.m fanns där på bordet, och man var ju självklart tvungen att prova lite av allt :D
Dock var man iväg rätt länge och efter maten blev man rätt seg så när vi kom hem igår kväll var både jag och min sambo helt fördärvade av trötthet. Så inatt sov vi gott båda två :P


Idag är det jobb som gäller och jag har varit sjukt taggad sedan jag steg upp i morse. Känns roligt att man ser fram emot att jobba om dagarna.. Så har det inte varit många gånger innan för mig.  Men allt kan ju förändras.  Ikväll blir det till att bara ta det lugnt och gå och lägga sig tidigt så man kan få sova ut. Det känns som det behövs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar